0

نقش کلیدی دندانپزشکان در افزایش کیفیت زندگی مردم

نقش کلیدی دندانپزشکان در افزایش کیفیت زندگی مردم
بازدید 41

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا زالی، در پیامی به مناسبت روز دندانپزشکی، نوشت: نامگذاری بیست و سوم فروردین در تقویم ملی به عنوان روز دندانپزشک تأکیدی است بر اهمیت نقش دندانپزشکان در تأمین، حفظ و ارتقای سلامت آحاد جامعه و فرصت مغتنمی است برای قدردانی تلاش‌های جامعه دندانپزشکی که با دانش و مهارت خود نقش کلیدی در افزایش کیفیت زندگی مردم ایفا می‌کنند.
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به خود می‌بالد که در حوزه دندانپزشکی در سطح کشور و منطقه همواره از جایگاه رفیعی برخوردار بوده و در تعلیم و تربیت دندانپزشکان و ارائه خدمات تخصصی این حوزه از پیشتازان به شمار می‌رود.
روز ملی دندانپزشکی را به تمامی جامعه دندانپزشکی کشور به ویژه دانشجویان، اعضای هیئت علمی، متخصصان و فعالان حوزه دندانپزشکی دانشگاه که از ارائه هیچ خدمتی به هموطنان دریغ نکرده و با نوع دوستی هرچه تمام دانش و تخصص خود را برای ارتقای سلامت شهروندان به خدمت می‌گیرند، تبریک گفته و توفیق روز افزون و بهروزی آنان را از پروردگار مسئلت دارم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *