0

تمدید مهلت ثبت نام در آزمون دستیاری تا صبح دوشنبه 14 اسفندماه

تمدید مهلت ثبت نام در آزمون دستیاری تا صبح دوشنبه 14 اسفندماه
بازدید 43

به گزارش وبدا، در این اطلاعیه آمده است: «به اطلاع همه متقاضیان شرکت در پنجاه و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی می رساند با توجه به تماس های مکرر داوطلبان ثبت نام و ویرایش مدارک در پنجاه و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی برای آخرین بار از ساعت ۱۰ صبح امروز شنبه مورخ ۱۲ اسفندماه تا ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۱۴ اسفندماه بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی فعال خواهد شد. متقاضیان باید با مطالعه دقیق دفترچه راهنمای آزمون، نسبت به ثبت نام و تکمیل مدارک در مهلت مقرر اقدام نمایند.
نکته 1: افرادی که هزینه آزمون را پرداخت و کد پیگیری دریافت نموده اند ولی موفق به ثبت نام نشده اند، می توانند در این بازه زمانی ثبت نام خود را تکمیل نمایند.
نکته 2: داوطلبانی که قبال ثبت نام کرده اند مدارک آنها توسط کارشناسان بررسی شده است که می بایست پس از مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی و از قسمت تکمیل مدارک وضعیت مدارک خود را بررسی نمایند و در صورت نقص مدارک، نسبت به رفع آن اقدام نمایند.»
گفتنی است سایت این مرکز همچنین اعلام کرد که تکمیل مدارک از ساعت 13 امروز شنبه، 12 اسفندماه بر روی سایت فعال خواهد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *