0

روسای دانشگاه های علوم پزشکی شهرکرد و یاسوج منصوب شدند

روسای دانشگاه های علوم پزشکی شهرکرد و یاسوج منصوب شدند
بازدید 69

به گزارش وبدا، متن احکام دکتر بهرام عین اللهی به شرح زیر است:
جناب آقای دکتر محمدحسین اعرابی
سرپرست محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرکرد
باسلام ؛ پیرو ابلاغ شماره 681/100 مورخ 27/08/1402 و با توجه به نامه شماره 25303/1402/دش مورخ 14/12/1402دبیر محترم کمیته تایید صلاحیت روسای دانشگاه ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی و مصوبه پنجاه و هشتمین جلسه کمیته مذکور، به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرکرد منصوب می‌‌شوید. تا به یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی و شرعی نسبت به انجام امور محوله اقدام نمائید.امید است در انجام وظایف مربوطه موفق و موید باشید.
جناب آقای دکتر سعید جاودان سیرت سرپرست محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کهگیلویه و بویراحمد
باسلام ؛ پیرو ابلاغ شماره 1528/100 مورخ 26/11/1401 و با توجه به نامه شماره 25303/1402/دش مورخ 14/12/1402دبیر محترم کمیته تایید صلاحیت روسای دانشگاه ها در شورای عالی انقلاب فرهنگی و مصوبه پنجاه و هشتمین جلسه کمیته مذکور، به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کهگیلویه و بویراحمد منصوب می‌‌شوید. تا به یاری خداوند متعال و رعایت جوانب قانونی و شرعی نسبت به انجام امور محوله اقدام نمائید.امید است در انجام وظایف مربوطه موفق و موید باشید.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *