0

اردوهای راهیان نور، کلاس درسی برای زائران مناطق جنگی است

اردوهای راهیان نور، کلاس درسی برای زائران مناطق جنگی است
بازدید 36

به گزارش وبدا، دکتر بهرام عین اللهی در حاشیه زیارت از این یادمان، با اشاره به شهادت شهید حاج ابرهیم همت و انجام عملیات پر حماسه بدر در این منطقه، گفت: دشمن تصور می کرد با رها ساختن آب در این منطقه و شلمچه می تواند مانع انجام عملیات شود اما رزمندگان و قهرمانان ما نشان دادند که هیچ مانعی نمی تواند سد راه آنها برای دفاع از کشورمان شود. 
 
وی تاکید کرد: بهداری رزمی در دوران دفاع مقدس نقش ویژه و ارزشمندی داشت و امدادگران و جامعه پزشکی در خط مقدم جبهه حضور فعالی داشتند و بعد از انجام کارهای اولیه برای مجروحان، اقدات درمانی و اعمال جراحی پیشرفته تر در بیمارستان های صحرایی و زیرزمینی انجام می شد. 
 
وزیر بهداشت خدمات بهداری رزمی در دوران دفاع مقدس را در دنیا بی نظیر دانست و گفت: یکی از موفق ترین اقدامات فرهنگی در دوران بعد از انقلاب، اردوهای راهیان نور بوده که کلاس درسی برای زائران مناطق جنگی کشور و محلی برای آشنایی با محیط جنگی و رشادت های رزمندگان است. 
 
دکتر عین اللهی در ادامه تقویت حضور دانشجویان و اساتید دانشگاه های علوم پزشکی را از مهمترین برنامه های وزارت بهداشت در دولت مردمی یاد کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *