0

وزیر بهداشت به قزاقستان سفر می کند/ تاکید بر بهداشت محیط و سلامت آب آشامیدنی در نشست وزرای بهداشت کشورهای عضو سازمان شانگهای

وزیر بهداشت به قزاقستان سفر می کند/ تاکید بر بهداشت محیط و سلامت آب آشامیدنی در نشست وزرای بهداشت کشورهای عضو سازمان شانگهای
بازدید 37

به گزارش وبدا، محور اصلی این نشست بهداشت محیط و تاکید بر سلامت آب آشامیدنی است که وزیر بهداشت کشورمان نیز در این نشست به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت. 
 
در این نشست علاوه بر وزیر بهداشت کشورمان، وزرای بهداشت کشورهای چین، هند، قزاقستان، قرقیزستان، روسیه، پاکستان، تاجیکستان و ازبکستان و مدیران منطقه اروپا سازمان جهانی بهداشت نیز حضور خواهند داشت. 
 
دکتر عین اللهی در این سفر همچنین با هدف توسعه همکاریهای مشترک سلامت بین ایران و قزاقستان با وزیر بهداشت این کشور دیدار و گفتگو می کند. 
 
در هفتمین نشست وزرای بهداشت کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، سه سند شامل همکاری در زمینه آب آشامیدنی سالم و دفع فاضلاب و همچنین برنامه های جامع و اقدامات اساسی در زمینه مراقبت های بهداشتی کشورهای عضو برای سالهای 2025 تا 2027 به امضای نمایندگان کشورهای عضو این سازمان می رسد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *