0

عیدی به نیروهای اورژانس با افزایش ضریب سختی کار

عیدی به نیروهای اورژانس با افزایش ضریب سختی کار
بازدید 33

دکتر جعفر میعادفر در گفتگو با خبرنگار وبدا، با بیان اینکه حداکثر ضریب سختی کار فوریت های پزشکی در گذشته، یک هزار و 500 امتیاز بود، افزود: با توجه به شرایط سخت نیروهای اورژانس در سطح شهر، جاده و همچنین بحرانها، سازمان اورژانس کشور به معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت و اداره کل منابع انسانی پیشنهاد بازنگری ضریب سختی کار را ارائه کرد.
وی افزود: پس از انجام بازدیدهای میدانی و کارسنجی، تصمیم به ارتقای امتیاز ضریب سختی کار از یک هزار و 500 به سه هزار امتیاز گرفته شد که خوشبختانه در هیات امنای نیماد این پیشنهاد مطرح و برای نیروهای عملیاتی اورژانس تهران، تصویب شد.
رییس سازمان اورژانس کشور تاکید کرد: افزایش امتیاز ضریب سختی کار برای نیروهای اورژانس سایر استانها نیز در دستور کار مشترک هیات های امنای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور قرار گرفته و تصویب خواهد شد.
دکتر میعادفر تصریح کرد: همکاران ما در دیسپچ و مراکز ارتباطات اورژانس، قبلا ضریب سختی کار نداشتند که یک هزار و 500 امتیاز برای این نیروها در نظر گرفته شده تا همکاران ما در مراکز ارتباط که تریاژ تلفنی می کنند نیز از این ضریب سختی کار بهره مند شوند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *