0

برنامه‌ ریزی جهت تداوم ارائه خدمات پس از فروش/ انتشار فهرست اسامی پرسنل آنکال شرکت‌های تجهیزات پزشکی در نوروز

برنامه‌ ریزی جهت تداوم ارائه خدمات پس از فروش/ انتشار فهرست اسامی پرسنل آنکال شرکت‌های تجهیزات پزشکی در نوروز
بازدید 43

به گزارش وبدا، دکتر سعیدرضا شاهمرادی با اشاره به چالش های موجود در سال جاری ضمن تقدیر از تلاش و عملکرد  مطلوب همکاران ستادی و معاونت های غذا و دارو دانشگاه های علوم پزشکی، گفت: برنامه‌ ریزی معاونت غذا ودارو دانشگاه جهت دپوی تجهیزات پزشکی و ملزومات پزشکی با هماهنگی معاونت درمان در حال انجام است.
 
وی از جمله اقدامات حوزه اداره کل تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو را تامین اقلام پزشکی مورد نیاز در ایام نوروز 1403 اعلام کرد که در این راستا معاونت های غذا و دارو باید پس از برآورد و اعلام نیاز به اقلام پزشکی از سوی اورژانس منطقه، اقدامات لازم را جهت هماهنگی با شرکت های تامین کننده به عمل آورد.
 
انتشار فهرست اسامی پرسنل آنکال شرکت‌های تجهیزات پزشکی در نوروز 1403
 
گفتنی است، اداره نظارت بر نگهداشت اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو نیز در اطلاعیه ای اعلام کرد که فهرست اسامی پرسنل آنکال شرکت‌ های تجهیزات پزشکی در نوروز 1403 به‌ منظور استمرار ارائه خدمات فنی و پشتیبانی مناسب به مراکز درمانی در ایام تعطیل منتشر شده است.
 
در این اطلاعیه آمده است: به‌ منظور تداوم تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی مورد نیاز و ارائه خدمات فنی مناسب به مراکز درمانی در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز، لیست پرسنل آنکال شرکت‌ های تجهیزات پزشکی جهت پیگیری امور نگهداشت مراکز درمانی سراسر کشور به شرح جدول پیوست اعلام می‌ شود.
 
از تمامی شرکت ‌ها و تامین‌ کنندگان تجهیزات و ملزومات پزشکی درخواست می شود با توجه به اهمیت تداوم خدمات و فرآیندهای درمانی، اداره کل تجهیزات پزشکی را در رسیدن به اهداف مورد نظر یاری کرده و همچون گذشته در تامین سریع و به موقع تجهیزات و ملزومات پزشکی مورد نیاز بیماران و ارائه خدمات فنی فعال باشند.
 
فهرست اسامی پرسنل آنکال شرکت ‌های تجهیزات پزشکی در نوروز 1403 در فایل زیر قابل مشاهده است؛

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *