0

فعالیت و آمادگی 20 بیمارستان استان هرمزگان برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی

فعالیت و آمادگی 20 بیمارستان استان هرمزگان برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی
بازدید 52

دکتر غلامعلی جاودان در گفتگو با خبرنگار وبدا، با اشاره به قرار گرفتن استان هرمزگان در جنوبی ترین نقطه کشور، اظهار داشت: حدود 50 درصد از سواحل کشور در استان هرمزگان است و این استان دارای 10 شهرستان ساحلی است و کل مراکز بهداشتی و درمانی و فوریت های پزشکی در ایام تعطیلات نوروز، در حالت آماده باش هستند.
وی افزود: در ایام نوروز برنامه ریزی برای ارائه خدمات دارویی به مردم توسط داروخانه های سطح استان انجام شده و بازدیدهای بازرسان بهداشتی از اماکن اقامتی، اماکن تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی و مجتمع های بین راهی در مسیرهای مواصلاتی به طور مداوم صورت می گیرد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به استقبال گسترده مردم از سفر به جزایر قشم و کیش در ایام نوروز، از آمادگی بالای نیروهای بهداشتی و درمانی در این جزایر به منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافران خبر داد و گفت: در استان هرمزگان جزایر متعددی از جمله هرمز، لارک و هنگام مقصد گردشگران است و همکاران ما در این جزایر نیز آمادگی لازم برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی را دارند.
دکتر جاودان با بیان اینکه اورژانس استان هرمزگان با تمام ظرفیت در ایام نوروز در خدمت مردم و مسافران نوروزی است، گفت: در استان هرمزگان دو فروند بالگرد و یک فروند هواپیمای بال ثابت اورژانس آماده خدمت رسانی هستند.
وی ارائه خدمات فوریت های پزشکی به جزایر جنوبی از طریق شناورهای اورژانس را اقدامی ارزشمند دانست و گفت: سه دستگاه شناور اورژانس با امکانات لازم در استان هرمزگان فعال هستند و یک دستگاه شناور دیگر اورژانس در حال آماده شدن و بهره برداری است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *