0

بازدید و ارزیابی آمادگی چند بیمارستان‌ تهران توسط معاون درمان وزارت بهداشت

بازدید و ارزیابی آمادگی چند بیمارستان‌ تهران توسط معاون درمان وزارت بهداشت
بازدید 44

به گزارش وبدا؛ دکتر سعید کریمی، معاون درمان وزارت بهداشت صبح امروز چهارنشبه یکم فروردین 1403  از بخش‌های مختلف بیمارستان های شهدای تجریش، ضیاییان، فیروزآبادی و لقمان حکیم بازدید کرد و روند ارائه خدمات و آمادگی این بیمارستان ها برای پذیرش بیماران همزمان با تعطیلات عید نوروز را مورد بررسی قرار داد.
دکتر کریمی همچنین در گفتگو با برخی از بیماران و همراهان‌ ضمن شادباش سال نو و آرزوی بهبود بیماران، از نزدیک در جریان چگونگی ارائه خدمات و نیازمندی های این مراکز قرار گرفت.
معاون درمان وزارت بهداشت همچنین طی دیدار چهره به چهره با کادر درمان و گفتگو با آنها، ضمن عرض خداقوت و تبریک سال نو از تلاش ها و خدمات همکاران این مراکز در ارائه مطلوب خدمات درمانی به مراجعان قدردانی کرد.
گفتنی است در این بازدیدها مشاورین اجرایی و برنامه ریزی حوزه معاونت درمان و رییس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت، دکتر کریمی را همراهی کردند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *