0

تاییدیه معتبر بین المللی، مزیت درمانی و هزینه اثربخشی شروط ورود دارو به فهرست کشور

تاییدیه معتبر بین المللی، مزیت درمانی و هزینه اثربخشی شروط ورود دارو به فهرست کشور
بازدید 50

به گزارش وبدا، دکتر نازیلا یوسفی با اشاره به استفاده‌ حداکثری از نظرات تخصصی و کارشناسی در فرآیند ورود داروها به فهرست دارویی کشور گفت: هم افزایی متخصصان برای معرفی ملکول‌های جدید مناسب به بازار دارویی کشور در سال ۱۴۰۲ با برگزاری ۱۷ کمیته بالینی با حضور پزشکان، متخصصان و اعضای هیات علمی دانشگاه ها در زمینه های مختلف ازجمله گوارش، اورولوژی، نفرولوژی، عفونی، درد، مراقبتهای ویژه، زنان و زایمان، پوست، روماتولوژی، هماتولوژی و آنکولوژی، ریه، غدد، مغز و اعصاب انجام شد.                                        
وی همچنین از برگزاری ۱۷ کمیته اقتصاد دارو با متخصصان و اعضای هیات علمی اقتصاد و مدیریت دارو خبر داد و افزود: با بررسی دقیق ابعاد مختلف داروهای پیشنهادی به دبیرخانه کارگروه بررسی و تدوین، داروهایی وارد فهرست دارویی کشور شدند.
 
دکتر یوسفی افزود: این داروها، باید علاوه بر داشتن تاییدیه های معتبر بین المللی، دارای مزیت درمانی در نظام سلامت ایران بوده و با قیمتی هزینه اثربخش به نظام دارویی کشور پیشنهاد شده باشند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *