0

سفر مدیرکل دفتر مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت به ایران

سفر مدیرکل دفتر مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت به ایران
بازدید 39

به گزارش وبدا، دکتر حنان حسن بلخی، مدیرکل دفتر منطقه شرق مدیترانه سازمان جهانی بهداشت، بامداد امروز شنبه، 25 فروردین ماه 1403، به منظور بازدید از توانمندی های نظام سلامت جمهوری اسلامی ایران وارد اصفهان شد. بازدید از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و برخی از مراکز و زیرساخت های بهداشتی درمانی در این استان، از برنامه های روز اول و دوم سفر دکتر بلخی به ایران است.
دیدار با دیدار با مقامات کشوری و نظام سلامت، بازدید از خانه نوآوری و فناوری ایران (IHIT)، نشست با دفتر نمایندگی سازمان جهانی بهداشت در ایران، شرکت در جلسه گروه 5، بازدید از مراکز بهداشتی و درمانی از جمله خانه بهداشت افجه، مرکز جامع خدمات سلامت لواسان، بیمارستان شهید رجایی و شرکت در جلسه گزارش پویش بیماری های غیرواگیر، از برنامه های روز سوم و چهارم سفر وی به کشورمان خواهد بود.
گفتنی است، مدیرکل دفتر منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت، از 25 فروردین ماه 1403، به مدت چهار روز، به ایران سفر کرده و تا 28 فروردین ماه 1403، در قالب برنامه های تعیین شده در اصفهان و تهران، در جریان پیشرفت های نظام سلامت کشورمان قرار خواهد گرفت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *