0

گسترش فناوری اطلاعات باعث توسعه همه جانبه می شود

گسترش فناوری اطلاعات باعث توسعه همه جانبه می شود
بازدید 41

به گزارش وبدا، در نشست روز گذشته هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی تهران، برنامه های حوزه IT این دانشگاه ارائه شد و دکتر حسین قناعتی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران پس از شنیدن گزارش حوزه فناوری اطلاعات، تاکید کرد: ساختار سازمانی فناوری اطلاعات دانشگاه باید تقویت و برنامه های این حوزه تسهیل شود.
وی توسعه فعالیت های فناوری اطلاعات را یادگاری از این دوره مدیریت دانشگاه دانست و گفت: تا پایان این دوره مدیریتی کمک کنیم برنامه های این حوزه تکمیل شود.دکتر قناعتی با تاکید دوباره بر اهمیت حوزه فناوری اطلاعات گفت: آنچه باعث توسعه همه جانبه می شود گسترش فناوری اطلاعات است. در واقع با مدیریت داده است که می توان مدیریت مبتنی بر شایسته سالاری، شفافیت و فسادگریزی داشت.
رییس دانشگاه با اشاره به مزایای به کارگیری فناوری اطلاعات در حوزه های مختلف گفت: مزایایی از جمله بیمارستان بدون کاغذ و نوبت دهی الکترونیک را با توسعه فناوری اطلاعات می توان حس کرد و به این منظور لازم است زیرساخت های این حوزه فراهم شود.
وی همچنین در این نشست با اشاره به عملیات موفق رزمندگان اسلام گفت: کشورمان باوجود تحریم های سخت، به خود متکی است و هیمنه اسرائیل را شکست. در شرایطی که بیش از 70 درصد رسانه های جهان در اختیار اسراییل و استکبار جهانی است، می توانیم از فضای مجازی برای انتشار واقعیت های این عملیات غرورآفرین استفاده کنیم.
تشریح برنامه‌های حوزه فناوری اطلاعات دانشگاهدکتر سیداحمد رضائی مدیر آمار و فناوری اطلاعات برنامه‌های دانشگاه در حوزه فناوری اطلاعات را تشریح کرد و گفت: بیش از 60 عنوان فعالیت در قالب برنامه عملیاتی سال 1403 این مرکز طراحی شده است. در حال حاضر بیش از 100 سامانه مختلف در حوزه‌ های کاری دانشگاه فعال است که البته این سامانه‌ها نیاز به پویایی بیشتری دارند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *