0

برگزاری جلسه مدیریت بحران در سازمان اورژانس کشور

برگزاری جلسه مدیریت بحران در سازمان اورژانس کشور
بازدید 31

به گزارش وبدا، دکتر جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور به ارائه توضیحاتی در زمینه آماده باش نیروهای اورژانس و اخذ گزارش وبیناری از رؤسای مراکز اورژانس مناطق جنوبی کشور پرداخت و خواستار بسیج تمامی امکانات برای یاری رساندن به آسیب دیدگان احتمالی از وقوع این سیلاب ها شد.
در ادامه دکتر مهدی غیبی، رئیس مرکز هدایت عملیات بحران (EOC) گفت: با توجه به اخطار سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیل در استان های جنوبی کشور جلسه مدیریت بحران با حضور اعضای ستاد مدیریت بحران کشور و سایر سازمان ها و نهادهای ذی ربط در مرکز هدایت عملیات بحران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی واقع در ستاد مرکزی سازمان اورژانس کشور برگزار شد.
وی افزود هدف از برگزاری این جلسه پایش لحظه به لحظه مناطق در معرض خطر و تسریع در تعامل بین دستگاهی برای جلوگیری از آسیب های احتمالی و خدمت رسانی به موقع در صورت بروز هرگونه حادثه است.
وی در ادامه از حضور فعال و پیگیر نمایندگان سازمان ها و نهادهای شرکت کننده در این جلسه قدردانی کرد.
در این نشست نمایندگانی از وزارت بهداشت، سازمان مدیریت بحران، هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، سازمان راهداری، پلیس راهور، ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت نیرو، سازمان انتقال خون، سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، سازمان هواشناسی و جهاد کشاورزی حضور داشتند.  

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *