0

افتتاح خانه‌های بهداشت چشمه نادی و رشمه شهرستان گرمسار در استان سمنان

افتتاح خانه‌های بهداشت چشمه نادی و رشمه شهرستان گرمسار در استان سمنان
بازدید 37

به گزارش وبدا، در جریان دومین سفر هیات دولت به استان سمنان، روز پنجشنبه سی‌ام فروردین ماه 1403 خانه های بهداشت چشمه نادی و رشمه شهرستان گرمسار با حضور دکتر فرشیدی، معاون بهداشت وزارت بهداشت افتتاح شد.
 
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی سمنان درباره ویژگی های این خانه های بهداشت گفت: خانه بهداشت چشمه نادی تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت ایوانکی شهرستان گرمسار با 536 نفر جمعیت و خانه بهداشت رشمه زیر مجموعه مرکز خدمات جامع سلامت شهید احمد حسنی با 116 نفر جمعیت تحت پوشش هستند. 
 
دکتر سید سعید کسماییان افزود: این خانه های بهداشت هر یک در زمینی با زیربنای 90 مترمربع احداث شده اند و هزینه ساخت و تجهیز هر کدام از این خانه های بهداشت بالغ بر 16 میلیارد ریال است که نیکوکاران حوزه سلامت شهرستان گرمسار نیز در ساخت و تجهیز این خانه بهداشت نقش موثر داشته اند.
 
رئیس مرکز بهداشت استان سمنان با اشاره اینکه در خانه‌های بهداشت، خدمات بهداشتی به میانسالان، سالمندان، زنان باردار، کودکان، بیماران فشارخونی و دیابتی ارائه می شود، تصریح کرد: ارتقای بیش از پیش شاخص‌های بهداشتی و توسعه زیر ساخت‌های بهداشتی در تمامی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان یکی از اولویت‌های مهم و اساسی این دانشگاه است.
 
در این آئین افتتاح دکتر بهرام قدس مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *