0

برگزاری دومین همایش ملی تجویز و مصرف منطقی دارو در اصفهان

برگزاری دومین همایش ملی تجویز و مصرف منطقی دارو در اصفهان
بازدید 36

به گزارش وبدا، دکتر زهرا جهانگرد ضمن تأکید بر لزوم منطقی سازی مصرف دارو و ارتقای فرهنگ مصرف آن در جامعه، گفت: تجویز و مصرف منطقی دارو از موضوعات حائز اهمیت در نظام سلامت به حساب می‌آید؛ از این رو ضرورت دارد که از جهات مختلف مورد توجه و ارزیابی قرار گیرد.
وی با اشاره به «تجویز و مصرف منطقی دارو، از سیاست گذاری تا اجرا» به عنوان شعار این همایش، محورهای آن را مطالعات مربوط به ارزیابی مصرف دارو یا DUE و نقش سیاستگذاری های ملی در تجویز و مصرف منطقی دارو عنوان کرد.
سرپرست دفتر نظارت و پایش مصرف فرآورده های سلامت سازمان غذا و دارو همچنین نقش انفورماتیک پزشکی در تجویز و مصرف منطقی دارو و نقش زنجیره های مدیریتی و جامعه سلامت در تجویز و مصرف دارو را از جمله محورهای دیگر همایش مذکور بیان داشت.
بنا بر این گزارش، علاقه مندان به شرکت در این همایش که از امتیاز بازآموزی برخوردار است، جهت آشنایی بیشتر می توانند به نشانی https://rum2024.mui.ac.ir مراجعه کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *