0

اولویت نانوایی ها پخت نان ساده باشد/ اضافه کردن کنجد و سیاه دانه بر اساس تقاضای مشتری است

اولویت نانوایی ها پخت نان ساده باشد/ اضافه کردن کنجد و سیاه دانه بر اساس تقاضای مشتری است
بازدید 63

به گزارش وبدا، دکتر جعفر جندقی در نشست خبری هفته سلامت که امروز (شنبه) یکم اردیبهشت در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد گفت: مراکز طبخ نان از چهار جهت شامل بهداشت فردی، بهداشت ساختمان، بهداشت تجهیزات مورد استفاده و بهداشت ماده غذایی خام مورد بررسی قرار می گیرند.
 
وی در پاسخ به سوالی درباره افزودن موادی نظیر سبوس و انواع سبزیجات و کنجد به نان توسط نانوایی‌ها و مباحث مرتبط با سلامت آن، گفت: در این زمینه استاندارد ملی وجود دارد که در آن لیستی از موادی که در حین طبخ نان می توان به نان اضافه کرد وجود دارد‌ و موادی مانند کنجد و سیاه دانه نیز در این لیست وجود دارد که مقدار مورد استفاده آنها باید رعایت شود.
 
رییس مرکز سلامت و محیط کار وزارت بهداشت تصریح کرد: نانوایی‌ها حق ندارند تمام نان هایی که طبخ می کنند نان کنجدی باشد زیرا برخی افراد ممکن است نسبت به مصرف کنجد یا سیاه دانه  حساسیت داشته باشند، بنابراین نانی که طبخ می شود باید مطابق استاندارد بوده و ابتدا پخت نان ساده در اولویت باشد و بر حسب تقاضای مشتری می توانند موادی مانند کنجد وسیاه دانه نیز به نان اضافه نمایند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *