0

اجلاس مدیران روابط عمومی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور برگزار شد

اجلاس مدیران روابط عمومی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور برگزار شد
بازدید 30

به گزارش وبدا، امروز ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به مناسبت فراسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد وزارت بهداشت میزبان مدیران روابط عمومی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور و همچنین رابطین روابط عمومی سازمان های تابعه و معاونت های ستاد وزارت بهداشت بود.
این اجلاس با حضور و سخنرانی دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر بهروز رحیمی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، دکتر مجید احمدی، سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت و دکتر بلوکات، قائم مقام شبکه سوم سیما برگزار و تجارب موفق روابط عمومی دانشگاه های منتخب، تشریح شد.
دکتر مجید احمدی، سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در این نشست به بررسی چشم اندازها و راهبردهای کلان روابط عمومی و رسانه در حوزه سلامت پرداخت و شاخص های روابط عمومی مطلوب حوزه سلامت را تبیین کرد.
دکتر مهدی بلوکات، قائم مقام شبکه سوم سیما نیز طی سخنانی، به تبیین اهمیت مدل رسانه‌ای در روابط عمومی‌ها پرداخت و با بیان اینکه در گذشته روابط عمومی‌ها نقش پشتیبان در سازمان را ایفا می‌کردند، تصریح کرد: امروزه روابط عمومی‌ها حوزه پیشران سازمان محسوب می‌شوند و باید شأن و جایگاه و ویژه‌ای در سازمان داشته باشند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *