0

آگاهی‌بخشی و خلق امید در جامعه، افق آینده روابط عمومی در مردمی‌سازی نظام سلامت

آگاهی‌بخشی و خلق امید در جامعه، افق آینده روابط عمومی در مردمی‌سازی نظام سلامت
بازدید 24

به گزارش وبدا، متن پیام دکتر بهرام عین اللهی به شرح زیر است:
 
با سلام و احترام؛
روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، فرصتی است برای تکریم تلاشگران عرصه روابط عمومی و پیشگامان توسعه آگاهی که با به‌کارگیری مهارت، تدبیر و دانش خود، مسیری هموار برای اطلاع‌رسانی صادقانه و ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان‌ها را فراهم می‌کنند.
 
روابط عمومی حوزه سلامت، بستر ترویج ارزش‌های سلامت‌محور و توسعه فرهنگ سلامت، هنر ارتقا سرمایه اجتماعی و بهبود اعتماد عمومی به نظام بهداشتی و درمانی کشور است. حفظ و تقویت این دارایی ارزشمند، تلاشی مستمر و رویکردی جهادی می‌طلبد.
 
در سالی که از سوی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده است، آگاهی‌بخشی، اطمینان‌آفرینی و خلق امید در جامعه، افق آینده روابط عمومی در مردمی‌سازی نظام سلامت خواهد بود.
 
تردیدی نیست که نگاه همدلانه همکارانم در حوزه روابط عمومی، الگویی پیشرو در پاسخگویی قانع‌کننده به افکار عمومی، خلاقیت در ارایه دست‌آوردها و سرعت در تعاملات با رسانه‌ها را خلق خواهد کرد.
 
ضمن گرامی‌داشت بیست وهفتم اردیبهشت ماه، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، همت‌های بلند تلاش‌گران این عرصه را ارج می‌نهم و از خداوند بلندمرتبه، توفیق اعتلا امر زینب‌گونه اطلاع‌رسانی را خواستارم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *