0

وزیر بهداشت وارد استان مازندران شد/ افتتاح و بازدید از پروژه های حوزه سلامت

وزیر بهداشت وارد استان مازندران شد/ افتتاح و بازدید از پروژه های حوزه سلامت
بازدید 27

به گزارش وبدا، در این سفر که جمعی از معاونان و مدیران ارشد وزارت بهداشت، دکتر عین اللهی را همراهی می کنند، ۵۶۰ تخت جدید بیمارستانی در سطح دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل، افتتاح می شود. 
 
افتتاح بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کودکان امیرکلا، افتتاح مرکز جامع دیالیز خانم طاهره وایگانی و همچنین افتتاح دانشکده دندانپزشکی بابل، بازدید از پروژه بیمارستان ۲۸۵ تختخوابی بابلسر، پروژه مرکز درمان ناباروری حضرت فاطمه الزهرا(س) بابل و نشست با اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی بابل از برنامه های وزیر بهداشت در این سفر است. 
 
دکتر عین اللهی به همراه معاونان و مدیران وزارت بهداشت همچنین در نشست با اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، مهمترین توانمندی ها و نیازمندی های شهرستان های تحت پوشش این دانشگاه را بررسی می کند. 
 
میز ارتباطات مردمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در محل معاونت بهداشت و مرکز بهداشت استان مازندران در ساری از روز گذشته با حضور نمایندگان تام الاختیار وزیر بهداشت برپا شده و تا فردا جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه، ادامه دارد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *