0

افتتاح دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل/ نقش ویژه این دانشگاه در ابعاد آموزشی و درمانی حوزه دندانپزشکی

افتتاح دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل/ نقش ویژه این دانشگاه در ابعاد آموزشی و درمانی حوزه دندانپزشکی
بازدید 33

به گزارش وبدا، دکتر بهرام عین اللهی در حاشیه افتتاح این دانشکده با اشاره به افتتاح پروژه های متعدد حوزه سلامت در سفر امروز رییس جمهور به استان مازندران، گفت: رییس جمهور توجه و تاکید فراوانی به توسعه زیرساخت های مازندران در ابعاد مختلف از جمله حوزه سلامت دارد. 
 
وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی بابل از دانشگاه های با سابقه کشور است که در سال ۱۳۶۲ به عنوان اولین دانشگاه علوم پزشکی در استان مازندران فعالیت خود را آغاز کرده و آثار خیر بسیار زیادی را در منطقه ایجاد کرده است. 
 
وزیر بهداشت با اشاره به فعالیت دانشکده دندانپزشکی بابل از دهه ۷۰، گفت: عملیات ساخت ساختمان جدید دانشکده دندانپزشکی بابل از سال ۹۵ آغاز شده و تا شروع کار دولت، حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که با حمایت دولت، این پروژه در ۵ هزار و ۲۰۰ متر مربع زیربنا با اعتباری حدود ۲۵۰ میلیارد تومان تکمیل شد و این دانشکده را یک دانشکده تخصصی و دارای ابعاد ملی در حیطه های آموزشی و درمانی می دانیم. 
 
دکتر عین اللهی از وجود ۲۰ کلاس درس در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل خبر داد و گفت: امکانات آموزشی و کمک آموزشی مانند کتابخانه، سالن های مطالعه و کنفرانس و همچنین روش ها و ابزارهای جدید آموزشی مانند شبیه سازها در این پروژه دیده شده و ۱۰ رشته تخصصی در این دانشکده فعال است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *