0

بررسی پیشرفت های پروژه مجتمع آموزشی درمانی آیت الله طبرسی مازندران توسط وزیر بهداشت/ افتتاح اتاق های عمل بیمارستان ابن سینا ساری

بررسی پیشرفت های پروژه مجتمع آموزشی درمانی آیت الله طبرسی مازندران توسط وزیر بهداشت/ افتتاح اتاق های عمل بیمارستان ابن سینا ساری
بازدید 53

به گزارش وبدا، این مجتمع با ظرفیت 1100 تخت بیمارستانی در منطقه ماهفروجک ساری در حال ساخت است که فاز یک این مجتمع با ظرفیت 370 تخت در زیربنای 29 هزار متر مربع تا پایان سال جاری تکمیل و افتتاح می شود. 
 
فاز دو این بیمارستان نیز ظرفیت 200 تختخواب و کاربری روانپزشکی دارد که با زیربنای 18 هزار و 500 متر مربع و فاز سه نیز با ظرفیت 540 تخت ساخته می شود. 
 
وزیر بهداشت همچنین با حضور در بیمارستان ابن سینا ساری، 3 اتاق عمل و 12 تخت ریکاوری این مرکز را که در زیربنای 700 متر مربع تخریب و بازسازی شده است را افتتاح کرد. 
 
این پروژه در مدت 4 ماه پایانی سال گذشته و با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان، اجرایی، تکمیل و راه اندازی شده است. 
 
در این بازدید علاوه بر رییس و مدیران دانشگاه علوم پزشکی مازندران، دکتر رحیمی، معاون توسعه مدیریت و منابع، مدیران این معاونت و همچنین دکتر احمدی، سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت حضور داشتند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *