0

در درمان کودکان زیر 7 سال فراتر از نظام ارجاع عمل می کنیم/افزایش سطح پوشش بیمه ای دندانپزشکی

در درمان کودکان زیر 7 سال فراتر از نظام ارجاع عمل می کنیم/افزایش سطح پوشش بیمه ای دندانپزشکی
بازدید 40

دکتر حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفت و گو با خبرنگار وبدا، در پاسخ به این پرسش که آیا درمان کودکان زیر 7 سال در بیمارستان های دولتی باید از طریق نظام ارجاع باشد، اظهار داشت: کودکان معمولا یا از طریق اورژانس و یا به دستور پزشک متخصص در بیمارستان بستری می شوند بنابراین به شکلی ارجاع صورت می گیرد.
 
وی با تاکید بر اینکه همه افراد فاقد بیمه بر روی تخت بیمارستان بیمه می شوند، گفت: در بحث درمان کودکان زیر 7 سال فراتر از نظام ارجاع عمل می کنیم چرا که درمان رایگان کودکان را ملاک قرار داده ایم.
 
دکتر فرشیدی یادآور شد: دکتر عین الهی زمانی از درمان رایگان کودکان زیر 7 سال خبر دادند که ما در منطقه خودمان شاهد قتل عام کودکان و مادران مظلوم فلسطینی توسط رژیم جنایتکار صهیونیستی هستیم.
 
معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بخش دیگری از این مصاحبه درباره پوشش بیمه ای خدمات دندان پزشکی از افزایش سطح آن خبر داد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *