0

پیام تسلیت معاونان و مدیران وزارت بهداشت در پی شهادت رییس جمهور و هیات همراه

پیام تسلیت معاونان و مدیران وزارت بهداشت در پی شهادت رییس جمهور و هیات همراه
بازدید 30

به گزارش وبدا، متن پیام ها به این شرح است:
نقش آیت الله رییسی در توسعه زیرساخت های سلامت
دکتر بهروز رحیمی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت ضمن تسلیت ضایعه اسف‌بار شهادت خادم الرضا آیت‌الله دکتر رئیسی، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و همراهان صدیق و خدوم ایشان، گفت: آیت‌الله رئیسی نقش اساسی در توسعه زیرساخت‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی کشور داشتند و همواره با قلبی رئوف و نیتی صادقانه و خالصانه و روحیه مردمی و جهادی برای حل مشکلات مردم به‌ویژه بیماران و کارکنان، تلاش وافر و شبانه‌روزی داشتند. اینجانب ضمن تسلیت شهادت ایشان و امام‌جمعه محترم تبریز آیت‌الله آل هاشم و دکتر امیرعبداللهیان وزیر محترم خارجه و استاندار محترم تبریز دکتر مالک رحمتی به رهبر معظم انقلاب و خانواده محترم ایشان و جامعه معزز سلامت برای آنان علو درجات و برای بازماندگان صبر جزیل آرزومندم.
خدمات رییس جمهور در گسترش دسترسی به خدمات بهداشتی
دکتر حسین فرشیدی، معاون بهداشت وزارت بهداشت، در پیام خود با اشاره به این که رئیس جمهور محترم در دوران تصدی خود، علاوه بر خدمتگزاری وگره گشایی از مشکلات مردم در همه اقشار ومناطق جغرافیایی با شعار دولت مردمی و بر اساس عدالت محوری در جهت پیشرفت کشور خدمات ارزشمندی را در عرصه بهداشت و درمان کشور ارائه کرد، گفت: خدمات ایشان به ‌ویژه در زمینه توسعه و تقویت زیرساخت‌های بهداشتی، ارتقای سطح دانش و مهارت کارکنان بهداشتی و درمانی و همچنین گسترش عدالت در دسترسی به خدمات بهداشتی، ستودنی و ماندگار خواهد بود. فقدان این شخصیت برجسته و خدمتگزار صدیق، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای جامعه پزشکی و درمانی کشور به شمار می‌رود.
رییس جمهور نماد عزت و اقتدار
دکتر سعید کریمی در پیامی حضور شهید آیت الله رئیسی در بخش‌های مختلف نظام، به ویژه به عنوان رئیس جمهور را منجر به ایجاد امید در دل محرومان و مستضعفین و بازگرداندن عزت و اقتدار را به ایران اسلامی دانست و گفت: وزیر خارجه کشور، شهید امیر عبداللهیان نیز با حفظ موازین و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی، اقتدار دیپلماسی کشور را به رخ جهانیان کشید. اگرچه روح بلند رئیس جمهور مجاهد و خستگی ناپذیر شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی به ملکوت اعلی پیوست اما راه این عزیزان ادامه خواهد داشت وهمانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند هیچ خللی در کشور ایجاد نخواهد شد و برنامه‌های رئیس جمهور شهید به نتیجه خواهد رسید و دشمنان ایران اسلامی مأیوس‌تر از همیشه خواهند شد.
ایستادگی آیت الله رییسی بر عهد صادقانه خود با خدا
معاون تحقیقات و فناوری نیز گفت: با قلبی آکنده از اندوه، شهادت ریاست گرانقدر جمهوری اسلامی ایران، خادم الرضا، خادم مردم ایران، آیت الله دکتر «سید ابراهیم رئیسی»، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمد آل‌هاشم» امام جمعه تبریز، دکتر «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه و «مالک رحمتی» استاندار آذربایجان شرقی و هیات همراه را خدمت مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت عرض می نمائیم و از خداوند متعال، مغفرت و رضوان الهی را برای یکایک این شهدای والامقام، صبر و شکیبایی را برای بازماندگان مسالت داریم. آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، در تمامی دوران مسیر خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای آرام نداشت و بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال، مجاهدانه ایستاد؛ امید است راه مردمی بودن این شهید والامقام را گرامی بداریم و در راه خدمت به مردم گام برداریم.
تاثر عمیق ملت و دوستداران اسلام
سیدحیدر محمدی، معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو در پیامی ضمن تسلیت عروج شهادت گونه رییس جمهور هیات همراه، گفت: اگر چه از پس از شنیدن خبر سانحه پروازی، مانند همه مردم ایران، دستها را به آسمان برداشته و در شب میلاد حضرت ثامن الائمه(ع) منتظر اعلام خبر صحت و سلامت خادم الرضا، حضرت آیت الله رئیسی و هیات همراه بودیم، اما چه باید گفت که ناگزیر آن خبر تلخ تر از تلخ مخابره و موجب تاثر عمیق ملت ایران و دوستداران اسلام در سراسر جهان گردید و بی شک صبوری در چنین غم جانگدازی جز با توسل به خالق و اولیای الهی اش سهل و ممکن نیست. این مصیبت عظیم را به محضر جان جانانمان امام خامنه ای(مدظله العالی)، ملت عزیز و قدردان ایران و همه دوستداران عزت اسلام در اقصی نقاط عالم تسلیت می گوییم.
میهمانان امام علی ابن موسی الرضا (ع)
دکتر سیدحمید جمال الدینی، معاون حقوقی و امور مجلس در پیامی با ذکر آیه ای از قرآن کریم : إِنَّ اللَّهَ اشتَرىٰ مِنَ المُؤمِنینَ أَنفُسَهُم وَ أَموالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّةَ. عروج ملکوتی رییس‌جمهور مردمی و مجاهد، شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و دیگر خادمان ملت در سانحه سقوط بالگرد،را تسلیت گفت و افزود: امید که روح شهدای گرانقدر با اولیاء الهی محشور و حضرت موسی علی ابن الرضا(ع) در روز میلادشان مهمانشان فرماید.
شهادت، پاداش مجاهدت‌های شبانه روزی رییس جمهور
انصاری، مدیر کل دبیرخانه هیات مرکزی گزینش وزارت بهداشت گفت: آنچه در این برهه حساس ضروری است، ادامه مسیر رییس جمهور می‌باشد که همواره در جهاد و تلاش در مسیر نظام و انقلاب بوده و برای سربلندی کشور عزیزمان ایران همواره گوش به فرمان ولایت فقیه قدم برداشت. اکنون ما نیز جان بر کف، گوش به فرمان مقام عظمای ولایت برای ایجاد اتحاد و یکپارچگی هر چه بیشتر در حفظ آرمان های انقلاب ایستاده‌ایم و با استناد بر آیه شریفه” کانَ حَقًّا عَلَیْنا نَصْرُ الْمُؤْمِنِینَ” که وعده خداوند در نصرت و پیروزی مومنان بر دشمنان می‌باشد، امیدوارانه مقابل دشمنان و بدخواهان نظام پیروز خواهیم شد.
خدمات ارزشمند آیت الله رییسی به طب ایرانی
دکتر نفیسه حسینی یکتا، مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت در پیام خود آورده است: ایشان (رییس جمهور) که همواره منادی عدالت و خدمت خالصانه به مردم بودند، عاقبت در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق آرمان‌های والای انقلاب به مقام والای شهادت نایل شدند. خدمات ارزشمند و ماندگار ایشان در عرصه‌های مختلف، به ویژه حمایت‌های بی‌دریغ شان از گسترش حوزه طب ایرانی به عنوان مولفه‌ای از فرهنگ و تمدن کهن ایران که همواره مورد توجه ویژه مقام عظمای ولایت بوده است، هرگز از یاد و خاطره ملت ایران پاک نخواهد شد. بی‌شک، درگذشت این شخصیت برجسته و انقلابی، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای ملت ایران است.اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ طب ایرانی، ضمن عرض تسلیت به مقام معظم رهبری، خانواده محترم ایشان و ملت شریف ایران، رحمت الهی را برای این خدمتگزار صدیق و خستگی‌ناپذیر مسألت می کنم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *