0

مراسم بزرگداشت سید شهدای مقاومت؛ سید حسن نصرالله

مراسم بزرگداشت سید شهدای مقاومت؛ سید حسن نصرالله
بازدید 3

به گزارش خبرنگار وبدا، در این مراسم که معاونان و مدیران وزارت بهداشت نیز حضور داشتند، نماینده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه سید حسن نصرالله زندگی خود را در راه مبارزه با عقیده قرار داد، اظهار داشت: مجاهدت در راه باور ها حقیقت زندگی سید حسن نصرالله بود.

 

 حجت الاسلام سیدمهدی میراحمدی بیان داشت: سید شهدای مقاومت پاداش ده ها سال جهاد فی سبیل الله و دشواری ها را در خلال یک پیکار مقدس دریافت کرد.

 

وی افزود: جای سید حسن نصرالله خالی است اگر چه سید حسن های دیگری راه و شیوه سید شهیدان مقاومت را ادامه خواهند داد.

 

نماینده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت در ادامه بیان داشت: به زودی رژیم غاصب صهیونسیتی ضربه سختی را خواهد خورد.

 

 حجت الاسلام سیدمهدی میراحمدی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: حضرت آقا فرمودند سید مقاومت یک شخص نبود، بلکه یک مکتب و راه بود.سید حسن نصرالله ماندگارتر و زنده تر خواهد بود.

 

نماینده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت در ادامه از وزیر بهداشت و کادر درمان به دلیل هماهنگی در انتقال و مداوای مجروحان لبنانی در حادثه تروریستی اخیر لبنان قدردانی کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *