0

رشد نرخ باروری در 15 استان کشور /ضرورت لحاظ شاخص نرخ باوری در رتبه بندی دانشگاه های علوم پزشکی

رشد نرخ باروری در 15 استان کشور /ضرورت لحاظ شاخص نرخ باوری در رتبه بندی دانشگاه های علوم پزشکی
بازدید 5

به گزارش خبرنگار وبدا، دکتر امیرحسین بانکی‌پور رئیس کمیسیون مشترک جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در جلسه ستاد مرکزی هماهنگی جوانی جمعیت وزارت بهداشت، بر ضرورت پیگیری ساخت و راه اندازی خوابگاه‌های متاهلین در سراسر کشور تاکید و اظهار کرد: برای این مهم در قانون، تسهیلات و بودجه در نظر گرفته شده و وزارت بهداشت در لایحه دولت از این تسهیلات و بودجه استفاده کند.
وی همچنین بر ضرورت افزایش بودجه صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت جهت اعطای تسهیلات مسکن به دانشجویان متاهل تاکید کرد.
دکتر بانکی پور همچنین اصلاح تعرفه زایمان طبیعی و بیمه ناباروری را مهم تلقی و تصریح کرد: بیمه ناباروری یکی از خدمت ارزشمندی است که به دلیل بودجه ناکافی تعلل هایی را شاهد بودیم که باید این روند اصلاح شود و در جلسات ستاد مرکزی هماهنگی جوانی جمعیت وزارت بهداشت، نمایندگان بیمه تامین اجتماعی و سلامت نیز حضور فعال داشته باشند.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی معتقد است که وزارت بهداشت در تامین سبد غذایی و سلامت به دهک های پائین باید اصرار بورزد چرا که یک نسل سالم و قوی هزینه های ما را در آینده بسیار کاهش خواهد داد.
جلسهستاد مرکزی هماهنگی جوانی جمعیت وزارت بهداشت امروز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر شکیبا محبی تبار دبیر ستاد ملی جوانی جمعیت، دکتر فاطمه محمدبیگی، رییس فراکسیون جمعیت و حمایت از خانواده، دکتر امیرحسین بانکی‌ پور، رییس کمیسیون مشترک جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، امروز 16 مهرماه 1403 در ستاد وزارت بهداشت، برگزار شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *