0

برگزاری دوره مراقبت سالمندی با همکاری آژانس همکاری بین المللی ژاپن

برگزاری دوره مراقبت سالمندی با همکاری آژانس همکاری بین المللی ژاپن
بازدید 7

به گزارش وبدا، دکتر نیکنام پیوندهای فرهنگی و تاریخی در کنار ظرفیت های بالای دو کشور را مولفه ای قوی برای توسعه و گسترش روابط طرفین در تمام ابعاد سلامت عنوان کرد.

 

وی دیدار روز گذشته سفیر ژاپن با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را بعنوان گامی مهم در راستای گسترش همکاری های فی مابین در حوزه سلامت ارزیابی کرد و پیرو تاکید وزیر بهداشت، آمادگی این وزارتخانه را برای تشکیل کارگروه مشترک سلامت دو کشور اعلام کرد. 

 

«تسوکادا تاماکی» نیز استانداردهای پزشکی جمهوری اسلامی ایران را در سطح کشورهای پیشرفته جهان دانست و با توجه به جایگاه بالای نظام سلامت دو کشور، هدف از برگزاری دوره های آموزشی را به اشتراک گذاری تجارب و برنامه های موفق اجرا شده در ژاپن و ارتقای سطح دانش و آگاهی فراگیران عنوان کرد.

 

سفیر ژاپن آمادگی کشورش را برای توسعه همکاری فیمابین در سایر بخش های سلامت اعلام کرد.   

 

سفیر جمهوری اسلامی ایران در ژاپن نیز از مساعدت دولت ژاپن و همکاری دانشکده پزشکی فوجیتا در برگزاری دوره در ایران قدردانی و ابراز امیدواری کرد که همکاری های فی مابین به ویژه در زمینه های اولویت دار بیش از پیش توسعه یابد. 

 

سعادت، با توجه به تحولات جمعیتی سالمندی در جهان، توجه ویژه به آثار بهداشتی، اقتصادی و اجتماعی این پدیده را اجتناب ناپذیر دانست و لزوم تمهید راهکاری های میان بخشی برای رفع چالش ها را یادآور شد.

 

 سفیر جمهوری اسلامی ایران توانمندی ها و تجارب ژاپن در موضوع مراقبتهای سالمندی از جمله اجرای برنامه های اشتغال سالمندان را بسیار موفق دانست و استفاده از آن را در سیاستگذاری ها و برنامه ریزی ها مفید ارزیابی کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *