0

۱۰۸ دستگاه آمبولانس جدید در ناوگان اورژانس ۱۱۵ کشور

۱۰۸ دستگاه آمبولانس جدید در ناوگان اورژانس ۱۱۵ کشور
بازدید 3

 
به گزارش وبدا، دکتر جعفر میعادفر در مراسم رونمایی و توزیع ۱۰۸ دستگاه آمبولانس جدید گفت: تحول در حوزه ناوگان اورژانس از دوران وزارت دکتر فرهادی آغاز شد، در دوران وزارت دکتر پزشکیان سرعت گرفت و این تحول در دوران وزارت دکتر لنکرانی، خانم دکتر دستجردی و دکتر هاشمی ادامه یافت و جا دارد از تلاش‌های تمامی وزرای بهداشت در این مسیر و حقی که به گردن ما اورژانسی ها دارند، قدردانی کنیم.
 
وی ادامه داد: متاسفانه این روند در دوران کرونا با رکود مواجه شد، اما پس از آن در دوران وزارت دکتر عین الهی تلاشی دوباره برای عقد قرارداد در جهت خریداری آمبولانس آغاز شد که در دولت چهاردهم با توجه به اینکه نوسازی ناوگان آمبولانس از اولویت‌های وزیر بهداشت بوده، امروز شاهد به ثمر نشستن این تلاش‌ها هستیم.
 
دکتر میعادفر افزود: قرارداد خریداری ۶۲۵ دستگاه آمبولانس منعقد شده که تا کنون ۵۰ دستگاه تحویل و توزیع شده و امروز نیز شاهد رونمایی و توزیع ۱۰۸ دستگاه دیگر هستیم.
 
رئیس سازمان اورژانس کشور همچنین با اشاره به توزیع ۴۶۷ آمبولانس دیگر تا پایان سال، اظهار امیدواری کرد با عقد قرارداد جدید، سال ۱۴۰۴ سال تحول اساسی در حوزه آمبولانس‌های اورژانس باشیم.
 
وی با اشاره به کیفیت بالای آمبولانس‌های توزیع شده، ادامه داد: نوسازی ناوگان و استفاده از آمبولانس‌های به روز و پیشرفته از یکسو موجب تسهیل فرایند خدمت رسانی همکاران ما خواهد شد و از سوی دیگر موجب می شود خدمات اورژانس به شکلی که شایسته ملت شریف ایران است به آنها ارائه شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *