0

ثبت 584 حادثه ویژه در هفته گذشته در کشور

ثبت 584 حادثه ویژه در هفته گذشته در کشور
بازدید 5

دکتر جعفر میعادفر در گفتگو با خبرنگار وبدا، با بیان اینکه از مجموع 584 حادثه ویژه هفته گذشته، 192 حادثه ترافیکی و افزایش 11 درصدی نسبت به هفته قبل از آن داشته است، گفت: متاسفانه در حوادث ویژه ثبت شده در هفته گذشته، 132 نفر به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: 33 درصد حوادث ویژه هفته گذشته ترافیکی بوده اما این حوادث 69 درصد مصدومان کل حوادث ویژه را به خود اختصاص داده اند. یک هزار و 40 نفر در حوادث ویژه از خدمات اورژانس بهره مند و 901 نفر از آنها به مراکز درمانی اعزام و 139 نفر نیز در محل، درمان شده اند.  

رییس سازمان اورژانس کشور بیشترین حوادث ویژه ترافیکی هفته گذشته را مربوط به استانهای تهران و خراسان رضوی دانست و گفت: بیشترین مصدومین سوانح ترافیکی در استانهای خراسان رضوی با 147 و تهران با 137 نفر بوده است. از سوی دیگر بیشترین فوتی حوادث ترافیکی ویژه در استانهای سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و قزوین ثبت شده است.

دکتر میعادفر تصریح کرد: هفته گذشته 392 مورد حادثه ویژه غیرترافیکی در کشور ثبت و منجر به مصدومیت 472 نفر شد که 425 نفر به مراکز انتقال یافته اند. در این حوادث متاسفانه 92 نفر جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: هفته گذشته در کشور 46 مورد حادثه غیرترافیکی مرتبط با انواع مسمومیت ثبت شد که در این حوادث، 104 نفر مسموم شدند. از این تعداد 12 مورد مربوط به مسمومیت با مونوکسید کربن بوده که به مسمومیت 27 نفر منجر شده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *