0

اولین جشنواره پایش عملکرد و انضباط مالی در دی ماه 1403

اولین جشنواره پایش عملکرد و انضباط مالی در دی ماه 1403
بازدید 8

به گزارش وبدا، این جشنواره در پنج محور شامل مدیریت منابع، مدیریت مصارف، تفاهم نامه های بودجه ای، بهبود فرآیندها، شاخص های منابع مالی انسانی و فیزیکی و با هدف تجلیل و تقدیر از دانشگاه ها، مدیران برتر و بررسی تجارب موفق در زمینه مدیریت بهینه منابع و مصارف برگزار می شود.

به منظور تحقق این مهم پایش و ارزیابی کلیه دانشگاه ها به منظور تعیین رتبه های برتر در قالب پایش های محیطی طبق الگوی پایش و چک لیست های تدوین شده و طبق برنامه زمان بندی از هفته اول مهر ماه آغاز شده و تا هفته اول آذرماه ادامه خواهد یافت.

در این راستا تاکنون، پایش دانشگاه های شهیدبهشتی، ارومیه، خوی، یزد، بوشهر، شاهرود، جهرم، لار، گراش، اردبیل، قم، کرمان، گیلان، اهواز، کرمانشاه، شهرکرد، هرمزگان، لرستان، تهران، گلستان، مازندران، کردستان، اصفهان، ایران و البرز انجام شده است و دانشگاه‌های شیراز، فسا، یاسوج، انسیتو پاستور، هوشمند، تربت جام، تربت حیدریه، همدان، اسدآباد، تبریز، مراغه، اراک، بم و جیرفت نیز در هفته جاری مورد پایش قرار خواهند گرفت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *