0

ضرورت لحاظ پیوست پدافندی در تمامی برنامه‌ها

ضرورت لحاظ پیوست پدافندی در تمامی برنامه‌ها
بازدید 5

به گزارش خبرنگار وبدا، دکتر نادر توکلی در «همایش ملی امنیت غذایی با رویکرد پدافند غیر عامل» که صبح امروز، (سه شنبه) ۲۴ مهر ماه در دانشگاه علوم‌پزشکی ایران برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌ها و سمینارهایی که در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود، هدفشان افزایش آگاهی و هماهنگی بین بخش‌های مختلف به ویژه در حوزه بهداشت و تغذیه است.

وی با اشاره به اینکه پیوست پدافندی باید در تمامی برنامه‌ها لحاظ شود، افزود: این پیوست به معنای توجه به ملاحظات و نکات سند پدافند غیرعامل کشور در هر اقدام و برنامه‌ریزی است. همچنین، وظایف هر فرد در این حوزه مشخص شده و هدف این است که در پایان نشست‌ها، شرکت‌کنندگان بدانند چگونه می‌توانند به امنیت غذایی کمک کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایران، به اهمیت پدافند غیر عامل و تخصیص یک درصد از بودجه کل کشور به این موضوع پرداخت و گفت: هدف اصلی این نشست‌ها ارتقاء سطح سلامت و رفاه جامعه است و دانشگاه علوم پزشکی ایران در این زمینه شاخص بوده است و امیدواریم همین مسیر ادامه پیدا کند.

همایش امنیت غذایی با رویکرد پدافند غیرعامل امروز (سه شنبه) ۲۴ مهرماه ۱۴۰۳ در مرکز همایش های بین المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *