0

همایش امنیت غذایی با رویکرد پدافند غیرعامل برگزار شد

همایش امنیت غذایی با رویکرد پدافند غیرعامل برگزار شد
بازدید 4

به گزارش خبرنگار وبدا، در این همایش موضوعاتی از جمله تهدیدات فرهنگی، زیستی، سایبری، شیمیایی، امنیتی و پرتوی ارائه شد و امنیت غذایی در سیستم های امدادرسانی، طراحی بسته های غذایی در حوادث و بلایا، تغذیه در تجمعات انبوه و سیستم های ایمنی و بهداشت مواد غذایی از محور های این همایش بود.

پدافند غیرعامل نقش بسزایی در امنیت غذایی کشور دارد

لطیفی، معاون سلامت سازمان پدافند غیرعامل کشور در این همایش به اهمیت امنیت غذایی و تهدیدات در این حوزه اشاره کرد و گفت: پدافند غیرعامل به تحلیل تهدیدات در امنیت غذایی می‌پردازد و اولویت اصلی این سازمان در این زمینه، دیده‌بانی و تحلیل‌های مبتنی بر فناوری است.

وی به معرفی چهار حوزه اصلی امنیت غذایی پرداخت و افزود: این چهار حوزه شامل امنیت غذایی، ایمنی و سلامت، حلیت و تهیه و طیب و طاهر بودن غذاست که از منظر اسلام مورد توجه قرار گرفته است.

گفتنی است در این همایش دکتر نادر توکلی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر مطلق، رییس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، جانشین کمیته پدافند غیرعامل وزارت بهداشت، جمعی از مدیران و اعضای دبیرخانه های این شورا در دانشگاه های علوم پزشکی، کارشناسان پدافند غیرعامل سه دانشگاه علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و ایران و دبیران کمیته پدافند عیرعامل بیمارستان های خصوصی و دولتی شهر تهران حضور داشتند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *