0

انتقاد سخنگوی دولت از ادامه تحریم دارویی ایران

انتقاد سخنگوی دولت از ادامه تحریم دارویی ایران
بازدید 7

یه گزارش وبدا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، فاطمه مهاجرانی در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه ایران همچنان تحت تحریم‌های شدید داروی مدعیان حقوق بشر قرار دارد، گفت: در خصوص دارو نمی توان مسامحه داشت، زیرا سلامت مردم را تهدید می‌کند. 
سخنگوی دولت افزود: دارو جزو حقوق طبیعی انسان هاست و برخلاف ادعا‌ها که تحریم ایران فقط شامل موضوعات نظامی است، تحریم دارویی، مردم را تحت تاثیر قرار داده است.
فاطمه مهاجرانی همچنین از حمایت دولت برای جبران کمبود انسولین‌های قلمی خبر داد و گفت: حمایت تولید داخلی در سرفصل‌های کاری دولت است.
سخنگوی دولت با اشاره به تخصیص معافیت‌های مالیاتی و کمک‌های فنی به شرکت‌های تولید کننده گفت: با گسترش روابط با سایر کشور‌ها در خصوص واردات و مواد اولیه دارویی تلاش‌هایی صورت گرفته است.
مهاجرانی گفت: تسریع در مجوز‌های تولید و واردات و کوتاه کردن فرایند‌های زمانبر از دیگر اقدامات دولت است تا مردم بجز رنج بیماری، رنج دیگری نداشته باشند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *