0

مزیت های ورود شرکت آواپزشک به فرا بورس

مزیت های ورود شرکت آواپزشک به فرا بورس
بازدید 10

به گزارش وبدا، مهندس سید حسین صفوی، در بازدید از کارخانه آواپزشک واقع در شهرک صنعتی آشتیان با اشاره به اهمیت ورود آواپزشک به بازار سرمایه، گفت: ورود آواپزشک به بازار سرمایه می‌تواند منجر به وضع سیاست‌های پایدار در شرکت شود و مانع از تغییرات ناگهانی در سیاست های جاری شرکت شود.

وی افزود: نقش این شرکت در تامین بخشی از نیازهای کشور استراتژیک بوده و آواپزشک تاکنون به عنوان پشتوانه ای برای نظام سلامت و سایر تولیدکنندگان این حوزه به شمار می رود.

رییس هیات امنای صرفه ‌جویی ارزی در معالجه بیماران، تصریح کرد: عمق تولیدات شرکت آوا پزشک زیاد است و این شرکت محصولاتی را تولید می‌کند که به عنوان مواد اولیه برای سایر شرکت‌های تولیدکننده قابل استفاده است و این امر مزیت بسیار مهمی برای سایر تولیدکنندگان در حوزه سر سرنگ نیز به حساب می‌آید.

مهندس صفوی، با اشاره به افزایش تولید در شرکت آوا پزشک، گفت: در مواقع حساس موجودی و عرضه کالا در این شرکت به نحوی بوده که بازار در شرایط پایدار و به دور از هیجانات قرار گرفته است.

وی گفت: برخی احساس می ‌کنند آواپزشک رقیب بخش خصوصی است، در صورتی که شرکت آواپزشک از تمامی ظرفیت ‌های خود بهره‌ مند می‌شود و از امکانات و معافیت های قانونی هیات امنا استفاده نمی کند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *