0

حامی محیط‌بانان عزیز هستیم/ زخمی شدن یک محیط بان یعنی زخمی شدن 80 میلیون ایرانی

حامی محیط‌بانان عزیز هستیم/ زخمی شدن یک محیط بان یعنی زخمی شدن 80 میلیون ایرانی
بازدید 5

به گزارش خبرنگار وبدا، دکتر محمدجعفر قائم‌پناه، معاون امور اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری صبح امروز ( یکم آبان ) در عیادت از علی جمشیدیان، محیط بانی که هفته گذشته از ناحیه صورت و سینه توسط شکارچیان غیرمجاز مجروح شده بود گفت: برای ما بسیار مهم است، عزیزانی که از محیط زیست پاسداری می‌کنند برای ما عزیز هستند، از همه کسانی که در عرصه محیط زیست فعالیت می‌کنند، قدردانی کرده و دست‌شان را می‌بوسیم.

وی با اشاره به اینکه بهترین امکانات را برای حمایت و درمان محیط بانان عزیز قرار می‌دهیم، ادامه داد: زخمی شدن یک محیط بان یعنی زخمی شدن 80 میلیون ایرانی؛ بنابراین با تعرض‌کنندگان به محیط زیست و محیط بانان برخورد قانونی خواهیم کرد.

دکتر قائم پناه با اشاره به اینکه بیمارستان محب کوثر به عنوان بیمارستان حامی محیط زیست نامیده شود، گفت: تیم چشم پزشکی بسیار توانمند دانشگاه علوم پزشکی ایران در خدمت محیط زیست است.

وی تاکید کرد: اینجاییم تا اعلام کنیم حامی محیط‌بانان عزیز هستیم و اگر کوچک‌ترین آسیبی به آن‌ها برسد در حمایت از آن‌ها اقدام کنیم.

شینا انصاری، رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست نیز در این دیدار اظهار کرد: یکی از اولویت‌های ما استفاده از زیرساخت‌ها است.

وی افزود: محیط بانان باید حمایت بشوند تا بتوانند برخوردهای لازم و بازدارنده از خود نشان دهند.

در ادامه دکتر نادر توکلی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به اینکه حفظ محیط زیست بسیار مهم است، عنوان کرد: تمام قد در خدمت دولت چهاردهم برای کاهش آلام مردم مصمم هستیم و این بیمارستان نیز به عنوان نمادی در حمایت از محیط زیست خواهد بود.

همچنین دکتر محسن پازوکی رئیس بیمارستان محب کوثر از آمادگی امصا تفاهم نامه با سازمان محیط زیست و اقدامات لازم درخصوص تعیین بیمارستان محب کوثر به عنوان بیمارستان سبز و حامی محیط زیست خبر داد.

لازم به ذکر است، شامگاه جمعه ۲۰ مهر حدود ساعت ۲۲ شب محیط‌بان علی جمشیدیان، پارک ملی و پناهگاه حیات وحش موته به همراه دیگر همکاران خود در تعقیب و گریز یک گروه شکارچی متخلف بودند که از سمت خودروی در حال حرکت شکارچیان به صورت ناجوانمردانه‌ای با اسلحه شکاری به سمت خودروی محیط‌بانان و آقای جمشیدیان که راننده خودرو بوده، تیراندازی می‌کنند. چندین ساچمه به شیشه خودرو محیط بانان اصابت و از شیشه خودرو عبور کرده به سر و صورت محیط بان جمشیدیان آسیب زده و یک ساچمه به چشم این محیط‌بان اصابت کرده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *