0

عیادت معاون امور اجرایی رئیس جمهور از محیط بان پارک ملی و پناهگاه حیات وحش موته

عیادت معاون امور اجرایی رئیس جمهور از محیط بان پارک ملی و پناهگاه حیات وحش موته
بازدید 9

به گزارش خبرنگار وبدا، دکتر محمدجعفر قائم‌ پناه، در این عیادت، ضمن استماع گزارش دکتر پاشا انوری فوق تخصص شبکیه و پزشک معالج این محیط بان، روند درمانی این بیمار را مورد بررسی و دستورات لازم را صادر کرد.

دکتر قائم پناه همچنین با حضور در بخش چشم پزشکی بیمارستان محب کوثر از دیگر بیماران بستری در این بیمارستان نیز عیادت کرد.

دکتر شینا انصاری، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست دکتر حسین کرمانپور، سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، دکتر نادر توکلی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایران و دیگر مسئولین بیمارستان در عیادت معاون اجرایی رییس جمهور، از بیماران بستری در بخش چشم پزشکی این بیمارستان وی را همراهی کردند.

شامگاه جمعه ۲۰ مهر حدود ساعت ۲۲ شب جمشیدیان؛ محیط‌بان به همراه دیگر همکاران خود در تعقیب و گریز یک گروه شکارچی غیرمجاز بودند که از سمت خودروی در حال حرکت شکارچیان به صورت ناجوانمردانه‌ای با اسلحه شکاری به سمت خودروی محیط‌بانان و آقای جمشیدیان که راننده خودرو بوده، تیراندازی می‌کنند. چندین ساچمه به شیشه خودرو محیط بانان اصابت و از شیشه خودرو عبور کرده به سر و صورت این محیط بان آسیب زده و یک ساچمه به چشم این محیط‌بان اصابت کرده است.

پارک ملی و پناهگاه حیات وحش موته با وسعت ۲۰۵ هزار هکتار در شمال غربی اصفهان بین شاهین‌شهر و میمه، محلات، جنوب شهر نیم‌ور و گلپایگان قرار دارد و حدود ۱۳ درصد گونه جانوری قوچ و میش، کل و بز و آهوی ایرانی کشور را در خود جای داده است. این منطقه پرجمعیت‌ترین منطقه حفاظت شده از نظر حیات وحش در کشور است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *