0

گام‌های بلندتر برای سلامت مردم با انتخاب مدیرانی شایسته

گام‌های بلندتر برای سلامت مردم با انتخاب مدیرانی شایسته
بازدید 6

به گزارش وبدا، دکتر مسعود حبیبی معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز چهارشنبه دوم آبان‌ماه 1403 در آئین تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به اقدامات موثر انجام شده در حوزه منابع انسانی اشاره و بیان کرد: مطالبات پرستاران و معرفی دستیاری به عنوان شغل اقداماتی انجام شده می باشد که حاصل آن ها ارتقای سلامت مردم است.

وی عنوان کرد: وزارت بهداشت در تلاش برای فراهم کردن شرایط شایسته برای ارتقای سلامت جامعه است.

دکتر حبیبی در این آیین همچنین از اقدامات دکتر شاهین‌فر تقدیر و عنوان کرد: سبقه مدیریتی وی، موجب پیشرفت شده است.

وی با اشاره به اینکه انتخاب روسای دانشگاه های علوم پزشکی در کمیته ای با دقت بررسی و روسا فارغ از مسائل جناحی انتخاب شده اند، خاطرنشان کرد: دکتر هاشمی نیز با کمترین سوگیری و با توجه به سابقه مدیریتی انتخاب شده اند.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کارنامه درخشان دکتر هاشمی در زمان شیوع بیماری کرونا را یادآوری و بیان کرد: در روزهای سخت کرونا، پرستاران و کادر درمان در کنار بیماران بودند و خدمات ارزشمند آن ها در آن زمان موجب شده تا حوزه سلامت در تحقیقات اعتماد سنجی حائز بالاترین امتیاز باشد.

وی خراسان شمالی را برخوردار از فرهیختگانی بزرگ دانست و ادامه داد: دانش و تجربه این فرهیختگان موجب توسعه و پیشرفت کشور است.

دکتر حبیبی تاکید کرد: باید تلاش ها به سمتی باشد که بیماران به جز رنج بیماری، متحمل رنج دیگری نشوند. وی در بخشی از سخنان خود با احترام به شهدای مقاومت، مبارزه آن ها را برای حفظ هویت خود و استکبار و صهیونیست را نژاد پرست و ضد انسانیت دانست.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *