0

تقدیر از مسئولان وزارت بهداشت در برگزاری به موقع نشست شورای عالی بیمه سلامت/ وفاق بین دستگاه های مختلف در نشست شورای عالی بیمه سلامت

تقدیر از مسئولان وزارت بهداشت در برگزاری به موقع نشست شورای عالی بیمه سلامت/ وفاق بین دستگاه های مختلف در  نشست شورای عالی بیمه سلامت
بازدید 4

دکتر عبدالحسین روح الامینی نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت و گو با خبرنگار وبدا، در حاشیه جلسه شورای عالی بیمه سلامت کشور اظهار داشت: کم توجهی به خدمات کادر سلامت و جبران آن به بهترین شکل، مسئله مهمی است.
وی افزود: اینگونه نیست که تعرفه خدمات تشخیصی و درمانی فقط برای پزشکان و پرستاران منظور شود بلکه مجموعه هزینه‌ها و خدمات انجام شده از قبیل هتلینگ، محل اقامت، غذا و دارو کارشناسی و محاسبه می‌شود و در اختیار کادر سلامت که اجزای مختلفی دارد، قرار می گیرد.
به گفته دکتر روح الامینی، ارزیابی و کارشناسی تعرفه‌ها از سوی دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت ارائه می‌شود و در جلسه اخیر این شورا نیز مورد مداقه اعضا قرار گرفت و مصوبه امروز شورای عالی سلامت به دولت رفته و دولت نیز تصمیم نهایی را اتخاذ خواهد کرد.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: تأمین عادلانه حق سلامت و میزان صحیح تعرفه ها در افزایش کیفیت خدمات و کاهش مهاجرت کادر سلامت و کاهش پرداخت های خارج از عرف تا حدودی تاثیرگذار خواهد بود.
وی ضمن تقدیر از مسئولان وزارت بهداشت در برگزاری به موقع نشست شورای عالی بیمه سلامت گفت: این نشست هر ساله دیرهنگام و بعد از تصویب برنامه بودجه کل کشور، برگزار می‌شد که طبق قانون باید قبل از بررسی بودجه در مجلس برگزار شود که امسال با مراحل اولیه تقدیم بودجه از طریق دولت به مجلس این نشست هم برگزار شد که جای تقدیر دارد.
دکتر روح الامینی خاطرنشان کرد: در این نشست وفاق بسیار خوبی بین دستگاه های مختلف حاکم بود چرا که مباحث چالشی در نشست شورای عالی بیمه سلامت مطرح می شود که در این جلسه مباحث کارشناسی دقیقی در عین همبستگی طرح و ایراد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *