0

مراسم یادبود پزشک جبهه مقاومت شهید دکتر حیدری برگزار شد/قرائت پیام وزیر بهداشت

مراسم یادبود پزشک جبهه مقاومت شهید دکتر حیدری برگزار شد/قرائت پیام وزیر بهداشت
بازدید 4

به گزارش خبرنگار وبدا، در این مراسم که خانواده معزز و گرانقدر شهید دکتر حیدری حضور داشتند، دکتر خسرو صادق‌ نیت مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل حوزه وزارتی، پیام دکتر محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را قرائت کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالیبسم الرب الشهدا

«من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضى نحبه و منهم من ینتظر»

شهادت جانسوز دکتر علی حیدری پزشک خدوم، انسان دوست، جان برکف ،شجاع، فهیم و نجیب، پس از ۳۳ سال طبابت و کمک به نیازمندان در اقصی نقاط ایران و سالها خدمات پزشکی در لبنان به دست رژیم جنایتکار صهیونی برخلاف مقررات جهانی، از جمله کنوانسیون ژنو در حمایت از کادر سلامت به وقوع پیوست، موجب تألم و تأثر شدید شد.

شهید بزرگوار دکتر علی حیدری مجاهدت در راه خدا را در طول شش دهه زندگی پربرکتش با سلوک اخلاق زندگی زاهدانه، ایثار و فداکاری در راه انسانیت گره زده بود، خدمات قبل از دوره پزشکی در جبهه و جنگ تحمیلی، بعنوان دانشجوی پرتلاش پزشکی در خدمت مجروحان جنگ همچنین در کسوت مدیر بهداشت و درمان در شهرستانهای خوزستان و بیش از ۲۵ سال خدمت به مردم نیازمند جنوب لبنان، همه نشانه ای از رفتار متعهدانه و انسان دوستانه آن پزشک فداکار داشت.

هدف گیری عامدانه دکتر علی حیدری در هنگام عزیمت برای مداوای مجروحان در استان نبطیه، توسط رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی بار دیگر ضرورت توقف فوری جنایات بیشمار صهیونیستها را به دنیا نشان می‌دهد و متأسفانه بی عملی مجامع و کشورها در قبال این جنایات بی رحمانه، نتیجه ای جز تداوم و گسترش اقدامات وحشیانه آنها نخواهد داشت.

اینجانب ضایعه شهادت این پزشک نمونه ایثارگر و مجاهد فی سبیل الله را به همسر، فرزندان برادران گرامی اش و به دوستان و جامعه پزشکی ایران و لبنان تسلیت میگویم و علو درجات روح بزرگش را ازخداوند منان مسئلت دارم.
گفتنی است، دکتر سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، دکتر محمد رئیس زاده رئیس سازمان نظام پزشکی، دکتر سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت و همرزمان و همکاران و همکلاسی های شهید حیدری و نیز جمعی از اساتید و دانشجویان در این مراسم حضور داشتند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *