0

جان باختن کارگر ۲۰ ساله در داخل چاه یک پروژه کارگاهی

جان باختن کارگر ۲۰ ساله در داخل چاه یک پروژه کارگاهی
بازدید 46

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از حادثه گرفتار شدن یک کارگر داخل چاه در خیابان سبلان در میدان سبلان خبر داد و گفت: ۲ ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
ملکی در ادامه بیان کرد: در یک پروژه کارگاهی چاهی به عمق ۶ متر برای پایه‌گذاری حفر شده بود که یک کارگر حدوداً بیست ساله و دارای تابعیت افغانستان داخل آن مشغول به کار بوده است که به دلیل ریزش دیواره‌های چاه به طور کامل در زیر خاک مدفون شده بود.
وی ادامه داد: خاک بسیار سست بود و چندین بار دچار ریزش شده بود و احتمال آن‌که دیگر افراد درگیر حادثه بشوند بسیار بالا بود اما آتش‌نشان‌ها ایمن‌سازی‌های لازم را انجام دادند و با استفاده از ظرفیت‌های موجود در محل و تجهیزات آتش‌نشانی پس از قراردادن تجهیزات لازم برای جلوگیری از ریزش‌های بعدی بعد از ساعت‌ها تلاش موفق به خارج کردن کارگر ۲۰ ساله شدند و با تشخیص عوامل اورژانس فوت این فرد تأیید شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *