0

همایش بین المللی پویش همگانی سلامت با برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع برگزار شد

همایش بین المللی پویش همگانی سلامت با برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع برگزار شد
بازدید 26

صبح امروز و با حضور وزیر بهداشت، رئیس کل سازمان نظام پرستاری‌، وزرا و نمایندگانی از کشورها و سازمان های بین المللی، نخستین همایش بین المللی پویش همگانی سلامت با برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پرستاری؛ در مراسم افتتاحیه همایش بین المللی پویش همگانی سلامت ، جمعی از سفرای کشورهای خارجی، تمامی معاونان و مدیران وزارت بهداشت، روسای دانشگاه‌ها و دانشکده های علوم پزشکی و سازمان‌های وابسته وزارت بهداشت و رئیس کل سازمان نظام پرستاری  نیز حضور داشتند.

بهرام عین الهی وزیر بهداشت در ادامه این نشست گفت:پویش ملی سلامت و مشارکت ۴۶ میلیون نفر در این پویش، اهمیت سلامت را نشان داد.

عین اللهی گفت: البته بحث اصلی که امروزه جهان در حوزه سلامت به آن توجه دارد، مقوله پیشگیری و اصلاح سبک زندگی است.

وزیر بهداشت افزود: شعار ما برای سلامت جامعه، توجه به سلامت خانواده است و محور اصلی در همه فعالیت‌ها تلقی می‌شود. بر همین اساس، طرح سلامت خانواده را اجرایی کردیم.

وی گفت: در طرح سلامت خانواده، هر فرد یک مراقب سلامت خواهد داشت.

 

همچنین لازم به ذکر است که در این مراسم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه رئیس کل سازمان نظام پرستاری از غرفه‌های سلامت بازدید کردند.

ino.ir/1/1628/2128

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *