0

جامعه پزشکی مستحق حمایت و درک اجتماعی بیشتر است

جامعه پزشکی مستحق حمایت و درک اجتماعی بیشتر است
بازدید 32

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا جباری، در پیام نوروزی، عنوان داشت: نوروز را به هموطنان عزیز و جامعه محترم پزشکی شادباش می‌گویم. آرزو می‌کنم در سال جدید، همه‌ی مردم این دیار مهربان، به ویژه اعضای گرانقدر جامعه پزشکی، زندگی پر از آرامش، سلامتی و امید را تجربه کنند.
بی تردید این آرزوها تنها با اهتمام به ارتقا فرهنگ و ارزش‌های اجتماعی و اقدامات عملی برای رشد شاخص‌های رفاه و تأمین اجتماعی و تصمیمات منطقی و ترغیب کننده برای زندگی بهتر، قابل دستیابی است.
در این رهگذر، جامعه پزشکی، در تمام این سال‌ها به رغم ناملایمات بسیار، با خدمات بی‌نظیر و تلاش‌های بی‌وقفه خود، مستحق حمایت و درک اجتماعی بیشتر است و تحقق این امر، نیازمند توجه جدی به ارزش‌های حرفه‌ای پزشکی، تضمین امنیت کادر درمان، تأمین حداقل استاندارد معیشت، اصلاح سیاست‌های حوزه سلامت و استقرار کارآمدی برای تأمین سلامت عمومی است.
امیدوارم شادمانی نوروز همواره در دل‌های ما جاری بماند و روزهایی با مشکلات کمتر و خاطرات بهتر با آگاهی، همدلی و همزبانی بیشتر در پیش داشته باشیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *