0

دولت نگاه خود را به روش تعرفه گذاری خدمت سلامت تغییر دهد

دولت نگاه خود را به روش تعرفه گذاری خدمت سلامت تغییر دهد
بازدید 33

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام پزشکی؛ دکتر محمود فاضل در ادامه افزود:اداره جامعه مقتضیات و لوازمی دارد که باید آن را شناخت. اگر تعرفه توسط ارائه دهندگان آن رعایت نگردد یعنی ایراد دارد یعنی باید بازنگری شود یعنی مرجعیت نهاد تعرفه گذار متزلزل شده است و اگر همچنان واقعیات را نبیند جز نانظمی در دریافت تعرفه و ناتوانی در ایجاد انضباط حاصلی نخواهد داشت .

  وی اظهار داشت:روش قانونی و پذیرفته شده عبارتست از تعیین تعرفه براساس قیمت تمام شده و شریک کردن برخی مولفه ها در آن . همزمان بایستی با تقویت و پاسخگو کردن سازمان های بیمه گر ، بار مالی را از گرده بیماران برداشت .

 دکتر فاضل عنوان کرد:این بدیهی ترین انتظار از یک دولت مستقر است. مردم شایسته ی دریافت بهترین و باکیفیت ترین خدمات سلامت هستند و یک دولت لایق باید تمام فکر و ذکرش تامین آن باشد .

  رئیس شورای عالی نظام پزشکی خاطر نشان کرد: از سوی دیگر با گذشت نزدیک به یک ماه هنوز تعرفه ها اعلام نشده است و این هم ترک فعل است و هم خلاف تکلیف قانون گذار .

 دکتر فاضل در پایان تاکید کرد: مهمترین پایه های دولت ها ، اعتماد مردمی است ، هشیار شویم مراقب استحکام آن باشیم .

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *