0

امضای تفاهم نامه فی مابین وزارت آموزش و پرورش و سازمان نظام پزشکی کشور

امضای تفاهم نامه فی مابین وزارت آموزش و پرورش و سازمان نظام پزشکی کشور
بازدید 23

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام پزشکی؛ این تفاهم نامه در راستای تحقق اهداف و ماموریت های کلان سازمان نظام پزشکی و وزارت آموزش و پرورش بر اساس بند ۱ اصل ۱۱۰ قانون اساسی و بند اول سیاست های کلی سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری و بر ارائه خدمات آموزشی پژوهشی، بهداشت،درمان، دارویی و توانبخشی،مبتنی بر اصول ارزش های اساسی -اسلامی و نهادینه سازی آن در جامعه تاکید دارد.

از جمله زمینه های همکاری سازمان نظام پزشکی کشور استفاده از ظرفیت اعضای سازمان نظام پزشکی در سراسر کشور و معرفی اساتید برتر جامعه پزشکی به وزارت آموزش و پرورش جهت همکاری برای تولید محتوای علمی با محوریت آموزش و ارتقای سلامت جامعه است.

 از جمله موارد همکاری وزارت آموزش و پرورش نیز استفاده از ظرفیت اساتید جامعه پزشکی با معرفی معاونت آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی به منظور تهیه برنامه های آموزشی سلامت محور برای دانش آموزان و آموزگاران است.

 

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *