0

افتخارات کسب شده برای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نتیجه تلاش همه همکاران می باشد

افتخارات کسب شده برای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نتیجه تلاش همه همکاران می باشد
بازدید 21

نشست رییس دانشگاه ، معاونین آموزشی و توسعه مدیریت و منابع ، مشاور و رئیس دفتر ریاست دانشگاه و سایر مسئولین در صبح جمعه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دکتر محمدی رئیس دانشگاه گفت:

به لطف خدا و با تلاش تک تک همکاران شاهد پیشرفت دانشگاه و کسب موفقیتهای فراوان در سطوح مختلف هستیم.

وی اظهار داشت: کسب رتبه اول کشور در اجرای پویش ملی غربالگری سلامت توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در بین ۶۸ دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی کشور یکی از مهمترین موفقیتهایی بود که با تلاشهای شبانه روزی مجموعه همکاران به ویژه معاونت بهداشتی اتفاق افتاد و برگ زرین دیگری در کارنامه دانشگاه اضافه کرد.

به گفته وی درخشش دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و امور بین الملل دانشگاه در جشنواره جایزه ملی ثریا و کسب  دو عنوان« دانشگاه برتر» و «امور بین الملل برتر» در حوزه دانشجویان بین المللی در دومین جشنواره ملی ثریا در بین دانشگاههای سراسر کشور نیز از دیگر اتفافات خوشایندی بود که مایه مباهات دانشگاه می باشد.

دکتر محمدی افزود: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در نخستین همایش بین المللی پوشش همگانی سلامت به عنوان موفق ترین تجربه اجرای برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع، بین دانشگاههای علوم پزشکی کشور معرفی شد.

رئیس دانشگاه همچنین عنوان کرد:در هفتمین اجلاس روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور و با حضور وزیر بهداشت و معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به عنوان واحد برگزیده حقوقی بیست و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری رازی تقدیر شد.

بدکتر محمدی گفت:روز آینده میزبان معاون آموزشی وزارت بهداشت خواهیم بود و با حضور ایشان چند پروژه مهم دانشگاه افتتاح می شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *