0

مسمومیت هشت شهروند نیشابوری و فوت یک مصدوم با گاز مونوکسیدکربن

مسمومیت هشت شهروند نیشابوری و فوت یک مصدوم با گاز مونوکسیدکربن
بازدید 24

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور اعلام کرد: در اسفند ماه جاری و در پنج ماموریت جداگانه، گاز مونوکسید کربن ۹ شهروند نیشابوری را مسموم و متاسفانه یک مصدوم جوان را به کام مرگ کشاند.

سیدحمید حسینی افزود: از یکم اسفند تا هجدهم اسفند، اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور به پنج ماموریت مسمومیت با گاز شهری اعزام شده  است و از ۹ نفری که با گاز مونوکسیدکربن مسموم شده اند متاسفانه مصدوم جوانی در بررسی های اولیه فاقد علایم حیاتی و دارای نشانه های مرگ قطعی بوده و قبل از رسیدن اورژانس با گاز منوکسید کربن فوت کرده است و سایر مصدومان برای ادامه درمان به بیمارستان ۲۲ بهمن نیشابور منتقل شده اند.

سیدحمید حسینی در پایان خاطرنشان کرد: همه ساله در فصل سرما تعداد زیادی از شهروندان بر اثر رعایت نکردن اصول ایمنی تجهیزات گرمایشی دچار مسمومیت و فوت با گاز مونوکسیدکربن می شوند که از شهروندان محترم تقاضا می شود مجدانه از اصول ایمنی تجهیزات گرمایشی، اطمینان از باز بودن لوله های بخاری و استفاده از تجهیزات استاندارد اطلاع حاصل نموده و نسبت به رعایت دقیق آن ها اهتمام ورزند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *