0

‍ دانشگاه علوم پزشکی نیشابور باید در مسیر ارتقا به دانشگاه حکمت آفرین و دانشگاه تمدن ساز حرکت کند

‍ دانشگاه علوم پزشکی نیشابور باید در مسیر ارتقا به دانشگاه حکمت آفرین و دانشگاه تمدن ساز حرکت کند
بازدید 25

معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آیین تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید دانشگاه علوم پزشکی نیشابور ضمن پاسداشت جایگاه نیشابور بعنوان یکی از افتخارات ایران بزرگ اسلامی است گفت: سابقه پر از حکمت و عقبه نیشابور و حدیث سلسله الذهب نشان می دهد که نیشابور به لحاظ علمی در تاریخ جایگاه والایی داشته است، بنابراین اگر رسالت دانشگاه را کارخانه آدم سازی که امام(ره) فرمودند بدانیم؛ انتظار می رود دانشگاه های نیشابور به سمت دانشگاه های نسل چهارم که دانشگاه هایی حکمت آفرین و تمدن ساز هستند حرکت کند.

دکتر عبادی با بیان این که نیشابور شهر عطار، خیام، شهر مسیح بلوچستان شهید شوشتری و دیگر شهدای گرانقدر است، افزود: بنده حامل پیام و سلام مقام عالی وزارت جناب دکتر عین اللهی به تک تک شما بزرگواران هستم و امیدوارم بتوانیم در کنارهم و در پنج عرصه ارتقای سلامت، پیشگیری، درمان به موقع و اثربخش در توان بخشی و مراقبت تسکینی به مردم عزیز خدمت کنیم.

معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: ظرفیت و‌پتانسیل نیشابور از شهرای هم تراز بیشتر است اما متاسفانه از این ظرفیت و پتانسیل به درستی استفاده نشده است؛ خوشبختانه تاسیس دانشگاه علوم پزشکی و ارتقای دانشکده به دانشگاه در دوران دکتر مجید درودی گام بلندی در راستای جبران عقب ماندگی ها بود که به زعم خود از زحمات ایشان تشکر میکنم.

دکتر عبادی ضمن تبریک به سرپرست دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: خوشبختانه با رزومه ی درخشانی که دکتر مجدی دارند، شاهد رشد و تعالی بیش از پیش دانشگاه علوم پزشکی نیشابور باشیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *