0

‍ آیین تکریم و معارفه رییس پیشین و سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی نیشابور برگزار شد

‍ آیین تکریم و معارفه رییس پیشین و سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی نیشابور برگزار شد
بازدید 27

مسئول نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه علوم پزشکی نیشابور در آیین تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید دانشگاه علوم پزشکی نیشابور ضمن با خیر مقدم به مهمانان اظهار داشت: امروز در این جمع حاضر شده ایم تا از کسی که چند سال به این مردم خدمت کرده تشکر نموده و ضمن آرزوی موفقیت در همه عرصه های زندگی و عرض خدا قوت و خسته نباشید خدمت دکتر درودی، آرزوی توفیق روز افزون برای دکتر مجدی نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای قربانی گفت: هدف از مراسم امروز، تکریم از زحمات کسی است که قطار تعلیم و تربیت را روی ریل دانشگاه علوم پزشکی به حرکت در آورد و معارفه کسی که قبول زحمت کرده تا ادامه دهنده این راه باشد.

وی در ادامه بااشاره به توانمندی ها و استعدادهایی که خداوند در اختیار انسان قرار داده گفت: شکر این استعداد ها و توانایی هایی که خداوند به ما داده این است که تمام این استعدادها را در مسیر خدمت به خلق الله استفاده کنیم. این خدمت رسانی

در مرزهای مختلف جغرافیایی کشور مان ایران؛ مصداق عبادت است.

نماینده دفتر رهبری در دانشگاه با اشاره به سیر تحول در دانشگاه ها اظهار داشت: در دانشگاه های نسل اول هدف، ارتقای علم و دانش جامعه بود‌؛ پس از نیل به دانشگاه های نسل دو که علاوه بر آموزش و ارتقای دانش چاره ای جز رفتن به سوی علم نبود، پژوهش افزوده شد و با نحوه بکارگیری این علم، دانشگاه های نسل سوم ایجاد شد و در نسل چهارم به این حدیث معصومین که علم سلطان است، رسیدیم.

وی افزود: علم خود قدرت است

و هرچه علم در جامعه بیشتر و پر فروغ تر باشد قدرت جامعه بیشتر است و در دانشگاه های نسل چهارم ارتباط دقیق بین دانشگاه و جامعه ملاک است، تا جامعه از وابستگی استعمار رها شود؛ امروز در نسل چهارم دانشگاه ها در همه جای جهان دنبال گره گشایی از نیازهای جامعه هستند.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه در پایان ضمن عرض خدا قوت به دکتر درودی که با تلاش خود قدم هایی را در راه اهداف دانشگاه های نسل چهارم برداشته است گفت: امید است با حضور دکتر مجدی این قطار علم و پیشرفت با سرعتی بیش از پیش جلو برود و ایشان با پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به خدمت هر چه بیشتر به مردم بپردازند تا بتوانیم همه با هم و با وحدت و یکدلی به آنچه شایسته و حق نیشابور بزرگ است، برسیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *