0

دیدار مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه با سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان

دیدار مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه با سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان
بازدید 29

دبیر شورای فضای مجازی استان گلستان و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه با سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان در نشستی صمیمی به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

این نشست که در محل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان برگزار شد، سیدرضا حسینی، دبیر شورای فضای مجازی استان و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی گلستان، ضمن تبریک انتصاب اسماعیل تیموری به عنوان سرپرست جدید این سازمان، بر ضرورت همکاری و تعامل دو دستگاه در راستای توسعه و ارتقای فرهنگ شهروندی در فضای مجازی تاکید کرد.

حسینی با اشاره به نقش مهم فضای مجازی در زندگی روزمره مردم، گفت: امروزه فضای مجازی به بستری برای تبادل اطلاعات، اخبار و ایده ها تبدیل شده است و از این رو، مدیریت و ساماندهی این فضا از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه شورای فضای مجازی استان به عنوان متولی اصلی سیاستگذاری و برنامه ریزی در این حوزه، آمادگی دارد تا با سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان در زمینه های مختلف همکاری کند، افزود: می توان با استفاده از ظرفیت های این دو دستگاه، برنامه های فرهنگی و اجتماعی متعددی را در فضای مجازی اجرا کرد و به ارتقای سطح سواد رسانه ای شهروندان کمک کرد.

در ادامه این نشست، اسماعیل تیموری، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان، ضمن ابراز خرسندی از تعامل و همکاری شورای فضای مجازی استان با این سازمان، گفت: فضای مجازی فرصتی مغتنم برای ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی به شهروندان است و ما باید از این فرصت به بهترین نحو استفاده کنیم.

تیموری با اشاره به برنامه های این سازمان در حوزه فضای مجازی، گفت: در نظر داریم تا با ایجاد و توسعه زیرساخت های لازم، از جمله خانه فرهنگ دیجیتال زمینه را برای ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی در حوزه فضای مجازی به شهروندان فراهم کنیم.

وی همچنین بر ضرورت آموزش سواد رسانه ای به شهروندان تاکید کرد و گفت: با توجه به گسترش روزافزون استفاده از فضای مجازی، آموزش سواد رسانه ای به شهروندان از اهمیت بالایی برخوردار است و ما باید در این زمینه برنامه های آموزشی مدونی را اجرا کنیم.

در پایان این نشست، دوطرف بر ادامه همکاری و تعامل در راستای توسعه و ارتقای فرهنگ شهروندی در فضای مجازی تاکید کردند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *