0

تشویق کارکنانی که ازدواج کرده و یا صاحب فرزند شده اند باید در دستور کار قرار گیرد

تشویق کارکنانی که ازدواج کرده و یا صاحب فرزند شده اند باید در دستور کار قرار گیرد
بازدید 22

‍سرپرست دانشگاه علوم پزشکی نیشابور در نوزدهمین قرارگاه جوانی جمعیت گفت: تشویق کارکنانی که ازدواج کرده یا صاحب فرزند شده اند بر اساس ماده ۲۰ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و مصوبات مجلس شورای اسلامی باید در دستور دانشگاه و سایر سازمان ها و ادارات قرار بگیرد.

دکتر محمدرضا مجدی ضمن بیان اهمیت موضوع فرزندآوری و جوانی جمعیت از تصویب کاهش ساعت کاری کارکنان خانم دارای فرزند زیر ۱۲ سال در حوزه های تحت پوشش دانشگاه، به جز بیمارستان ها و مراکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی خبرداد و گفت: با هماهنگی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه نیشابور از چهارشنبه بیست و سوم اسفند ماه تا پایان ماه مبارک رمضان شروع ساعت کاری همکاران خانم دارای فرزند زیر ۱۲سال در مراکز ستادی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی نیشابور از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ و در مراکز محیطی غیرستادی نیز از ۸ صبح تا ۱۴ می باشد.

مقام عالی حوزه سلامت با اشاره به ضرورت بهره گیری از نتایج تحقیقات علمی در خصوص فرزندآوری و جوانی جمعیت افزود: باید در حوزه پژوهش و تحقیقات مشوق هایی برای علاقه مندان به تحقیق در خصوص جوانی جمعیت در نظر گرفته شود تا تصمیمات مناسب بر اساس مستندات علمی، برای برون رفت از این شرایط اتخاذ گردد.

دکتر مجدی در پایان بر لزوم ارائه تسهیلات بیشتر برای تشویق کارکنان مجرد به ازدواج تاکید کرد و گفت: انعقاد قرارداد با تالارهای پذیرایی، تخفیف و قسط بندی هزینه مراسم در تالارها و… باید بیش از پیش مورد توجه و در دستور کار مسئولان حوزه پشتیبانی قرار گیرد.

نوزدهمین قرارگاه جمعیت با حضور سرپرست دانشگاه، نماینده نهاد رهبری در دانشگاه، معاونان و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه، روسای شبکه بهداشت و درمان فیروزه و زبرخان و میان جلگه، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی، مدیران بازرسی، روابط عمومی و جمعی از مدیران و کارشناسان در سالن جلسات ستاد مرکزی دانشگاه روز سه شنبه بیست و دوم اسفند ماه برگزار شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *