0

پیام تبریک رییس دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن نوروز

پیام تبریک رییس دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن نوروز
بازدید 56

دکتر سعید گل فیروزی رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ضمن تبریک فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۳ و تقارن آن با ماه رمضان، اظهار امیدواری کرد که دانشگاه در به ثمر رساندن سیاست‌های کلان نظام سلامت و طرح‌های ملی حوزه بهداشت و درمان در سال جدید نیز پیشگام و موفق باشد.

به گزارش وبدای دانشگاه ، متن پیام دکتر سعید گل فیروزی به شرح زیر است:

هم اکنون که دست معجزه‌گر نسیم نوروزی ما را به تماشای جمال و جلال الهی فرا می خواند، برماست که از سال نو فرصتی بسازیم برای تغییر و تحول در احوال و روزگارمان تا به برکت تقارن سال نو با بهار قرآن، در مسیر شکوفایی، رستگاری، بالندگی و تحقق آینده‌ای روشن و نویدبخش گام‌های محکم برداریم.

تجارب ارزشمندی که در یک سال گذشته در حوزه‌های مختلف سلامت به دست آمد، حاصل نمی شد مگر با همت، پشتکار، مساعدت و کوشش اعضای خانواده دانشگاه که متعهدانه، تخصص خود را در زمینه‌های گوناگون به‌کار گرفتند تا امسال نیز برگ زرین دیگری به دفتر افتخارات دانشگاه علوم پزشکی گلستان در حوزه خدمات نظام سلامت اضافه شود.

امید داریم که در سال نو نیز با همراهی یکایک اعضای خانواده دانشگاه علوم پزشکی گلستان علاوه بر ارایه خدمات آموزشی، پژوهشی، بهداشتی و درمانی و تحقق ماموریت‌های دانشگاهی، در به ثمر رساندن سیاست‌های کلان نظام سلامت و طرح‌های ملی حوزه بهداشت و درمان سربلند باشیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت نام و یاد یکایک شهدای سلامت و شهدای جنگ تحمیلی ، آغاز سال جدید را که مقارن شده است با ماه مبارک رمضان، ماه نیایش‌ها و عبادت‌های خالصانه، به همه هموطنان، کادر بهداشت و درمان و همچنین تمامی اعضای خانواده دانشگاه علوم پزشکی گلستان تبریک گفته و از خداوند منان می‌خواهم سال جدید، سالی توام با برکت، سرافرازی، پیشرفت، ارتقای علمی و حرکت رو به جلو در عرصه دانشگاه و نظام سلامت کشور باشد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *